Bine ai venit în secțiunea „Livrare & Retur”!
La noi, transparența și satisfacția clienților sunt valorile principale. Aici, vei găsi toate detaliile importante legate de procesul de livrare și retur, pentru a te bucura de o experiență plăcută și lipsită de griji.
1. Procesarea comenzii: Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare despre plătitor și destinație. Te rugăm să completezi în întregime rubricile marcate cu ” * „. Dacă dorești să achiziționezi produsele pe firmă, te rugăm să completezi datele firmei selectand optiunea corespunzatoare.
2. Modalități de transport și livrare:
- Curier ColeteOnline.ro – Tarif: 14.99 LEI (incluzând TVA). Te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este cea la care te afli în timpul zilei, în cazul în care selectezi transportul prin curier.
3. Modalități de plată: În funcție de metoda de transport selectată, vor apărea variante de efectuare a plății. Pentru livrarea prin curier, avem următoarele opțiuni:
- Plata prin card – plata procesata pent Netopia Payments. Puteti platii comanda direct cu cardul dvs. pe site, iar procesarea se va face prin intermediul procesatorului de plati NETOPIA.
- Plata la livrare (Ramburs) – plata se face în numerar la momentul livrării coletului de către curier.
4. Garanția – Serviciul „Deschiderea coletului la livrare”: Oferim serviciul „Deschiderea coletului la livrare”, care acoperă toate produsele comercializate de TAKEBIO SRL. Prin acest serviciu, poți solicita curierului să deschidă coletul pentru a verifica starea produsului/produselor. În cazul în care constați că produsul nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme estetice, te rugăm să refuzi comanda. Poți solicita deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda, dar obligatoriu în prezența curierului.
5. Retururi: Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să ne anunți intenția de retur în termen de maxim 7 de zile calendaristice de la primirea coletului. Vom trimite curierul la adresa indicată de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face pe baza formularului de retur completat de către client și trimis la adresa de email takebio2020@gmail.com. Costul transportului de retur este suportat de către noi în cazul în care produsele livrate nu corespund comenzii sau prezintă defecțiuni.
Pentru ca un retur sa fie acceptat, produsele primite trebuie sa fie in starea initiala in care au fost primite si neutilizate.
6. Reclamații: Pentru orice problemă sau reclamație, te rugăm să ne contactezi utilizând detaliile de contact disponibile pe site-ul nostru. Echipa TAKEBIO tratează cu maximă seriozitate orice problemă apărută, având fidelizarea clienților ca o prioritate.
Notă: Momentan, livrările noastre sunt disponibile doar în România și nu efectuăm livrări în străinătate.